RSS

Bermain seperti kanak-kanak

Alhamdulillah, akhirnya selesai jugak present the model of plant cell. Terasa macam kanak-kanak pulak bila main dengan tanah liat etc tu :D Uli uli buat bentuk-bentuk organelles. Hasil selepas berhempas pulas (la sangat :P) menyiapkan model yang macam taman permainan.

Tadaaaaaa! :D

Cell wall untuk plant cell tu dah macam 'literally' ambil perkataan wall pulak ^^ Pagar rumah vs 'pagar' sel huhu. Apa apapun thanks to groupmates yang mengerah tenaga (hiperbola) menyiapkan semuanya di saat saat akhir. Sampai menang "The battle between two plant cells" heho. Tapi tak dapat menandingi ciptaan Allah yang sangat awesome, kita nak tiru pun jangan harap la nak sama kan. Yang dalam buku teks tu pon bukan exactly like the real one pun kan kan hehe. OK, yang kat bawah ni gambar plant cell from the other group. Memang sengit lah 'battle' tu :P

1st impression: "Macam katil, rasa macam nak tido" :D

This is the real life of university student nowadays, kembali ke zaman kanak-kanak :P (sarcastic ke?)

Next week pun present for the modelling jugak, DNA. So, marilah merajinkan diri.

p/s: Lab report belum siap ><

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: